Act! CRM
De ideale CRM oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven
Uitstekende service is voor uw bedrijf net zo belangrijke als een sterk product of dienst. Act! CRM maakt relatiebeheer makkelijker dan ooit.
Act! CRM is al sinds 1987 op de markt.
Het grote verschil met Act CRM Saas is dat er één versie is met alle functies zoals u die gewend bent.
1 pakket alle functies!
U installeert Act! op uw eigen PC en als u met meerdere personen bent ook op uw server en alle werkstations zodat u met z’n allen in de database kan werken en gegevens met elkaar kan delen. Tevens is het mogelijk om uw database(s) via de cloud te gebruiken of met lokale databases te werken die synchroniseren met de hoofddatabase. De manier van installeren bepaalt de functionaliteit.
Kortom met Act! CRM heeft u optimale vrijheid!
Geen eigen server? Geen probleem Relact helpt u graag met het opzetten van uw privé cloud.
Neem contact met ons op voor het bespreken van al uw mogelijkheden.
Act! CRM wordt geleverd als jaarabonnement.
De prijs bedraagt € 336,- per gebruiker/jaar
dit is omgerekend € 28,- per maand.
Relact biedt Act! CRM ook als hosted oplossing.
Voor slechts €384,- per gebruiker/jaar.
Dit is € 32,- per maand per gebruiker.
Liever uw database in een privé cloud ?
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Klik hier om Act! CRM gratis uit te proberen.
€28 /maand
- Alle functies
- Installatie op uw eigen Windows server en werkstations
- Gebruik ook mogelijk via cloud en App
- Marketing automation uitbreiding niet beschikbaar
- Nederlandse Vertaalmodule optioneel
- Support door Relact - Nederlandstalig
- Facturatie per jaar
€32 /maand
- Alle functies
- Hosted by Relact
- Geen installatie nodig
- Dagelijkse backup
- Gebruik Act! via uw browser
- Act! Companion mobile App
- Lokale installatie met synchronisatie mogelijk
- Support door Relact - Nederlandstalig
- Facturatie per jaar
Waarom kiezen voor een Act! CRM Systeem?

Voordelen van Act! CRM:
- Act! bewaart alle contactgegevens op één toegankelijke plaats
- Maak notities, koppel documenten
- Deel alle informatie met uw collega’s
- Koppeling van contacten naar uw agenda en omgekeerd
- Leg verkoopkansen vast
- Totaal rapportages
- verkoopkansen, contacten etc.
- Maak selecties
- Verstuur mailingen
- Gebruik Act! via het netwerk
- Gebruik Act! in de cloud
- Gebruik Act! op uw telefoon
- Gebruik Act! zonder netwerk- of internet verbinding
Act! CRM is in elke branche inzetbaar
Bij Act! staat gebruiksvriendelijkheid centraal en u hebt het systeem zo onder de knie. Ook richt u het systeem eenvoudig in op de wensen en eisen van uw organisatie. De database biedt ruimte aan meer dan 100.000 relaties en u kunt informatie delen met 1 tot 100 gebruikers. Hierdoor is Act! CRM in elke branche inzetbaar.
De standaard functionaliteit van Act! is zeer uitgebreid en biedt standaard MS Outlook integratie, MS Excel integratie, uitgebreide synchronisatie mogelijkheden en meer zonder dat daar extra modules voor nodig zijn. De prijs prestatie verhouding staat hierdoor op eenzame hoogte en biedt u een professioneel en compleet CRM systeem tegen een geringe investering.
Wilt u de verschillende Act! producten met elkaar vergelijken?
CRM uitbreidbaar met modules
Act! CRM onderscheidt zich door zijn kracht en eenvoud. Wilt u meer functies, dan kunt u het pakket uitbreiden met praktische toevoegingen.
Diverse gespecialiseerde bedrijven brengen zogenaamde add-ons voor Act! op de markt. Deze add-ons bieden extra functionaliteit op diverse gebieden, zoals: project management, order/ offerte en beheerdersfunctionaliteiten. Hoe complex uw wens ook is, dankzij het open karakter van Act! en de vele uitbreidingen vindt u vrijwel zeker een oplossing.